1. Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia

    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  2. Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)

    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu) ?
    2. Czy certyfikat jest ważny?

Logowanie do systemu Nowy e-Biznes

Logowanie do systemu e-Biznes

  1. Chroń swoje hasła!
  2. Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych
  3. Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł
  4. Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję
  5. Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu
  6. Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony

Szanowni Klienci

Przypominamy: system operacyjny komputera (również oprogramowanie - w tym przeglądarka internetowa) wymaga stałych aktualizacji. Brak możliwości zalogowania się do serwisów e-Bank (eBankNet) i e-Biznes (eCorpoNet) może wynikać z faktu używania przez Państwa nieaktualnego oprogramowania.